If we take the chance

SÅ ja. Lapparna gånger tusen till flickorna är färdigskrivna. Låten är färdigvald. Det här kan nog bli riktigt bra ändå! Dock vet jag att jag kommer stirra som en gnu de sista dagarna innan uppvisningen. Varför är det alltid så? Man har världens tid på sig men gör allting ändå i sista stund. Så typiskt! I vilket fall som helst så kör vi igång på måndag där jag tar täten med mina fyra- /femåringar. Sedan kör jag vidare med mina nio- /tioåringar och avslutar med mig själv dansandes! Fyra till halv tio är väl lite lagom att befinna sig i studion... Flört! Men som jag längtar!

Dagen idag kommer inte bli allt för ansträngande. Jag ska ta mig in till stan ikväll för ett besök på Friskis, annars händer det inte mycket. Fångarna på fortet verkade dock vara en succé, i alla fall om man ser till alla statusuppdateringar på Facebook. Det är ju numera där man får reda på all information om vad som händer i omvärlden. Så jag får väl bänka mig framför TV:n ikväll o avgöra om det verkligen är så bra som alla säger! BOOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0