Explain explain

Okej, så här är det. Texten i föregående inlägg är en text som framförts i samband med Rhapsody in Rock men som nu ska framföras av tre av oss dansar på Kristianstadflickorna. Vi ska under nästa vecka vara med o medverka på Högskolan i Kristianstads Kick-off där allt ska gå i Las Vegas tema. En av låtarna vi ska dansa till är just denna Boogie-Woogie historien. För att då spexa till det ännu mer ska vi tre, jag, Emily o Amanda, stå i sidan o dansa samma steg som övriga gruppen med samtidigt mima till. Med andra ord måste jag ha lärt mig texten tills dess o tro mig, det är inte lätt! Förutom att texten innehåller en miljon ord o att de sjungs snabbare än vad jag någonsin pratat (o då klagar folk på att jag pratar fort!) så får vi väl se hur det går. Jävligt roligt är det dock o det kommer bli så snyggt när vi står där i sjömanskostymer o gamla mikrofoner o mimar! HEJA OSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0