DU HAR NU PLATS SIST I KÖN!

FINNS det något värre än att sitta i telefonkö? Jag har nu plats tio i kö, o läs det med samma inlevelse som kvinnan i telefonen pratar. Precis som att hennes kära röst ska göra mig mindre aggressiv. Knappast! Äh, det är bara att se glad ut! Glad var jag igår för övrigt. Jag dansade från klockan fyra till klockan halv tio. Eller ja, sista halvtimmen hade jag o Johanna egen fest i sal två. Jag vet inte vad vi sysslade med. Hoppade mest rundor till diverse låtar. Varma blev vi i alla fall o roligt hade vi! Idag ska jag in till studion igen o fixa femåringarnas dans så den är fix färdig. Tur att jag inte är där några timmar i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0