Blixtrar o dunder, magiska under

SATAN I GATAN vad det blixtrade o dundrade inatt, för att inte tala om vad det regnade!! Stackars Tess som är livrädd. Nåväl, jag somnade i alla fall till slut o vaknade alldeles för tidigt idag, igen. Jag vet inte vad det är med mig, men jag sover inte bra. Jag har inte sovit tills väckarklockan ringt en enda gång den senaste månaden o då ringer den mellan åtta o nio varje dag. Skumt, mycket skumt! Tur att jag inte är den som kräver så mycket sömn för att orka hålla mig vaken, men ändå... Idag ska jag jobba, tio till kvart över sju. Imorgon jobbar jag igen för att på kvällen ta mig till Vånga o Sophia o Sascha! Det ska bli mycket trevligt! På söndag är det time again o när jag stängt för den kvällen är jag LEDIG i fem veckor, looooovely!

Kommentarer
Postat av: therese

Så söt du är som skänkte mig en tanke :) tack fina du.<3

2010-08-13 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0