Augusti

HÖSTRUSK! Kallt, blåsigt o så regnar det. Idag får vi klä på oss mössa, halsduk o vantar. Okej, för att överdriva men det är inte långt ifrån! En extra tröja i alla fall! Var jag ska? Jo, in till stan o möta upp mina töser för att sedan köpa presenter o grejer. Sedan ska vi traska till studion o flytta in där för kvällen. Fredagen närmar sig nämligen o det är då vi ska dansa på Teatern. Rätt fräckt, det har jag aldrig förr gjort! Sen att jag ska kunna hela Boogie-woogie låten behöver vi inte tänka på, för den lär jag aldrig lära mig! Den går i hundranittio o innehåller alldeles för många ord för min hjärna! Jag hoppas mina andra körsångare Emily o Amanda lär sig den o kan leverera lite för mig också! Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0