Studenten och denna jäkla klänning


Monkigirl.com

Jag vill ta studenten igen och jag blundar varje gång jag ser någon som räknar ner dagarna... Tur att jag har så galet många att uppvakta istället, då blir jag på sätt och vis delaktig ju! Klänningen då, studentens vikigaste plagg, utan tvekan! Någon som fortfarande inte hittat drömmen? Lugn, här finns så otroligt många i år! Enkla, som icke enkla. Men får jag uttrycka mig så är enklast alltid snyggast! Att den sen ska gå i vitt är ju traditionellt, men hade jag varit en av alla i år hade jag kört på någon pastellfärgat istället, puderrosa tillexempel. Snyggt! Jag själv hade en vit klänning från Sandelins på dagen förra året och en svart (!) på kvällen, ovanligt men snyggt som attans!
Bilden ovan är fem favoriter från Monki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0