På G

Okej, onsdagmorgon. Eller förmiddag? Nej, morgon får det bli. Dagen idag då? Kristianstad innerstad ska besökas så fort dörrarna öppnas. Klockan tolv bör jag befinna mig på Biltema om jag inte vill komma försent. Där jobbas det mellan tolv och sex på Hem/Fritid. Jag känner mg själv riktigt grym där nu, kan svara på både de ena och de andra komplicerade frågorna, haha! Jag har till och med lärt mig lite speciella nummer och avdelningar. Annars letar jag flygbiljett till London igen och tycker att Sophias renoverarmän kan öka takten en liten aning i alla fall! Annars inte mycket. Ha en bra dag, ni missade väl inte att solen skiner som aldrig förr? Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0