Måndag...

Jag är så svag! Svagare än vad Sophia någonsin har varit, tro mig. Förkyld så det bara sjunger om det och min rethosta vill då inte försvinna. I vilket fall som helst så är det måndag, men som om det skulle göra saken så mycket bättre? Måndag. I och för sig får jag träffa mina söta fyraåringar, men måndagen i sig är bara tråkig. Första dagen på veckan och en väldans massa dagar till nästa helg. Men veckan kommer gå fort, för jag har en massa ärenden att utföra. Idag, med Jos! Nu kilar jag, pusskram

Kommentarer
Postat av: Sophia

men plutti!! det går inte att vara svagare än mig, men jag tycker synd om dig ändå! och jag saknar dig.

2010-04-12 @ 21:28:45
URL: http://insophiashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0