KORVAGITTAN...

Okej, dagens incident kommer som följer:
Vi grillade korv utanför Domus denna soliga vårdag, i Kristianstadflickornas syfte. Vilken glöd vi hade, för att inte tala om hur mycket komplimanger vi fick av alla konsumenter! Korven var fantastiskt god på alla sätt och vis, och servicen var bortom all kritik! Så kom det då en kund, som givetvis skulle öppna truten så hela Kristianstad och några mil därifrån skulle höra. Ut ur denna alkoholiserade mun skreks det nämligen hur dålig korven var, den var seg, servicen var dålig, det var bättre förra gången, vi var tvungna att börja grilla ordentligt med mera. Ingenting var alltså bra och precis när han skulle fortsätta hejdade jag honom med orden "det räcker där min vän, tack för informationen". Och då blev det liv i luckan igen för hans vän det var jag då inte och det var det sista han ville. Jag var så långt ifrån hans vän jag kunde bli, han ville inte ha med mig att göra och tilltalade jag honom på det viset igen skulle jag få med honom att göra... Haha, ja vad säger man? Korvagittan är nöjd i alla fall som dessutom fick träffa sin Sophia idag, underbart att ha henne hemma igen! Puss och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0