"Kanske lite högre upp!" - Rebecca

Godmorgon! Igår blev en lång dag i stan för mig. Kvart över tolv tog jag bussen in till stan för att möta upp Josse och lite planerande samt en bakad potatis. Ja, hör och häpna, jag gick frivilligt in på detta café. Chockerande, men det smakade faktiskt helt okej! Därefter skulle mitt hår färgas av duktiga kusin Rebecca! Hon är både bäst och totalt korkad! Vi la oss dubbla x antal gånger när vi kom hem, på grund av korkade uttalanden, haha! När håret var färdigt och klippningen gjord tvingade hon med mig på en powerwalk-runda genom hela Kristianstad kändes det som och när den var gjord belönade vi oss själva med kina mat från Peking. En helt ok dag med andra ord! Idag har jag noll planering framför mig, förutom dans med småttingarna ikväll plus att jag ska beställa kläder till 24 flickor, wish me luck! Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0