"Hur fan kan ni väcka mig när jag drömmer om ... ?"

Uppvisningen är över. Allt gick bra! Jag är nöjd och ser med glädje fram emot uppvisningen till jul. Då ska dessutom mina fyraåringar debutera. Igår efter uppvisningen tog jag mig hem till Tess. Efter en stund kom Joakim och lillan och hämtade upp oss samt Hanna för glass i Åhus. Stängt överallt vilket slutade med glass på Statiol, men det gick lika bra det! Kvällen spenderades på Hannas rum med kina mat, frukt, film och en jävla massa tragg hela natten. Morgonens kommentar står Tess för med orden "Hur fan kan ni väcka mig när jag drömmer om .....!" Haha! Ni är mina töser ni! Nu ska jag strax ge mig på en kladdkaka som jag ska bjuda flickorna och deras föräldrar på ikväll tillsammans med Opponervisan. Hurra för livet!

Kommentarer
Postat av: therese

palla väcka mig när jag är mer eller mindre i himlen ;)

2010-04-26 @ 15:20:04
URL: http://theereeesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0