17, 18, 6, 1

Det händer mycket nu. Mycket att se fram emot! Datum att komma ihåg. Redo? Svar ja. Ikväll dansar vi och innan dess ska jag lämna tillbaka ett linne jag inte längre vill ska hänga i min garderob. Annars bjuder inte dagen på något sådär värt att nämnas. Jag kommer väl äta middag, borsta tänderna ikväll innan jag går och lägger mig, duscha efter dansen och ja, sådant där nödvändigt. Vid frukosten imorse fick jag dock läsa ett fint reportage om Niklas och Viktor, och för er som vill läsa det hänvisar jag till Kristianstadbladet som dimper ner i postlådan varje morgon eller på webben. Undra varför jag tog upp det? Äh, brist på annat... Nej, nu går jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0